Wsparcie informatyczne
Strona główna » Wsparcie informatyczne
IT oustourcing

Co to jest outsourcing IT?

Outsourcing IT polega na zleceniu działań informatycznych firmie zewnętrznej.

Usługa wsparcia technicznego jest idealnym sposobem na obniżenie kosztów dla firm z Bydgoszczy i okolic.
Jest to idealny sposób na obniżenie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego firmie zewnętrznej, pozwala obniżyć koszty jednocześnie wciąż korzystając z wyspecjalizowanej kadry informatycznej.

W ofercie posiadamy dla Państwa:

  • tworzenie, modernizowanie oraz rozbudowa sieci komputerowej,
  • zarządzanie urządzeniami sieciowymi,
  • utrzymywanie i naprawa sprzętu komputerowego,
  • zabezpieczanie danych przed utratą (kopia zapasowa),
  • zarządzanie serwerami Microsoft Windows Server, Unix FreeBSD oraz Linux Debian,
  • rozwiązywanie problemów z oprogramowanie (zdalne oraz lokalne wsparcie przy problemach z instalacją oraz obsługą programów),
  • szybką reakcję na awarie i usterki,
  • instalację nowych komputerów w firmie,
  • usuwanie wirusów, reinstalacja systemu operacyjnego, rozbudowa stacji roboczych.
Outsourcing IT Jak działamy aby utrzymać Twoją infrastrukturę
Co można zyskać korzystając z outsourcingu IT?

Outsourcing IT to obecnie jedna z popularniejszych form zarządzania kwestiami IT w firmach. Niesie ona za sobą wiele korzyści, m.in.:

  • obniżenie i ustabilizowanie kosztów utrzymania infrastruktury teleinformatycznej
  • dostęp do specjalistów z zakresu informatyki
  • wczesne przeciwdziałanie awariom
  • szybka reakcja w przypadku awarii
  • stały monitoring najważniejszych serwerów oraz urządzeń w Państwa sieci
  • szybka pomoc Państwa pracownikom w przypadku codziennych problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem
Oferta wsparcia technicznego Stała umowa pozwala na szybką reakcję oraz zapobieganie awariom
Zryczałtowana umowa

Rozwiązanie to pozwala na zapewnienie profesjonalnej obsługi informatycznej przy stałym koszcie miesięczym. Wysokość miesięcznego abonamentu jest zależna od zakresu obsługi, ilości komputerów oraz posiadanej sieci informatycznej. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy stworzyć korzystną ofertę również dla firm posiadających jeden lub dwa komputery.

Umowa o świadczenie doraźnej pomocy

Podpisanie tego typu umowy nie wiąże się z żadnym stałym abonamentem. Płacą Państwo za pojedynczy, zgłoszony i rozwiązany problem. W tym przypadku nie monitorujemy Państwa inrastruktury oraz nie jesteśmy w stanie przeciwdziałać występowaniu awarii, rozwiązujemy jedynie zgłoszone przez Państwa usterki.

Scroll to top
Oddzwonimy w 30 sekund
+
Podaj swój numer telefonu, a oddzwonimy do Ciebie w 30 sekund!
Wyślij
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu obsługi zapytań wysyłanych ze strony www.prefo.pl.