Co to jest outsourcing IT?
Usługa wsparcia technicznego jest idealnym sposobem na obniżenie kosztów dla firm z Bydgoszczy i okolic.
Jest to idealny sposób na obniżenie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego firmie zewnętrznej, pozwala obniżyć koszty jednocześnie wciąż korzystając z wyspecjalizowanej kadry informatycznej.
W ofercie posiadamy dla Państwa:
- tworzenie, modernizowanie oraz rozbudowa sieci komputerowej,
- zarządzanie urządzeniami sieciowymi,
- utrzymywanie i naprawa sprzętu komputerowego,
- zabezpieczanie danych przed utratą (kopia zapasowa),
- zarządzanie serwerami Microsoft Windows Server, Unix FreeBSD oraz Linux Debian,
- rozwiązywanie problemów z oprogramowanie (zdalne oraz lokalne wsparcie przy problemach z instalacją oraz obsługą programów),
- szybką reakcję na awarie i usterki,
- instalację nowych komputerów w firmie,
- usuwanie wirusów, reinstalacja systemu operacyjnego, rozbudowa stacji roboczych.
-
Monitorowanie
Nasze systemy monitoringu badają prawidłowość działania najważniejszych serwerów w Państwa firmie oraz parametry Państwa łącza (wykrywanie awarii Państwa połączenia internetowego). Bardzo często dane zebrane w naszym systemie pozwalają na usunięcie usterki zanim spowoduje ona przerwę w pracy Państwa firmy.
-
Bieżące doradztwo
Sugerujemy Państwu jakie zmiany należy dokonać w sieci informatycznej, aby utrzymać ją w prawidłowym stanie oraz móc zapobiegać ewentualnym awariom. Proponujemy sprzęt oraz rozwiązania, które należy zastosować. Po zatwierdzeniu przez Państwa zamówienia dostarczamy niezbędny sprzęt oraz instalujemy go w Państwa firmie. Takie działania pozwalają uniknąć sytuacji awaryjnej, która mogłaby unieruchomić całą firmę.
-
Pomoc informatyczna
Każdego dnia Państwa pracownicy napotykają problemy związane z oprogramowanie lub sprzętem. Po przekazaniu takiego problemu naszej firmie w krótkim czasie (niejednokrotnie nawet w czasie rozmowy telefonicznej z Państwa pracownikiem) usuwamy zdalnie usterkę lub przyjeżdżamy, aby usunąć usterkę na miejscu.
-
Usuwanie awarii
W sytuacji awaryjnej nasza firma natychmiast podejmuje działania w pierwszej kolejności przeciwdziałające dalszym skutkom awarii, następnie prowadzące do przywrócenia sprawności Państwa sprzętu, by w ostatecznej fazie przywrócić pełną sprawność sieci oraz sprzętu. Możliwe jest to dzięki stałej współpracy umożliwiającej odpowiednio wczesne zabezpieczenie się przed skutkami awarii (np. poprzez tworzenie regularnych kopii bezpieczeństwa).
Outsourcing IT to obecnie jedna z popularniejszych form zarządzania kwestiami IT w firmach. Niesie ona za sobą wiele korzyści, m.in.:
- obniżenie i ustabilizowanie kosztów utrzymania infrastruktury teleinformatycznej
- dostęp do specjalistów z zakresu informatyki
- wczesne przeciwdziałanie awariom
- szybka reakcja w przypadku awarii
- stały monitoring najważniejszych serwerów oraz urządzeń w Państwa sieci
- szybka pomoc Państwa pracownikom w przypadku codziennych problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem
Rozwiązanie to pozwala na zapewnienie profesjonalnej obsługi informatycznej przy stałym koszcie miesięczym. Wysokość miesięcznego abonamentu jest zależna od zakresu obsługi, ilości komputerów oraz posiadanej sieci informatycznej. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy stworzyć korzystną ofertę również dla firm posiadających jeden lub dwa komputery.
Podpisanie tego typu umowy nie wiąże się z żadnym stałym abonamentem. Płacą Państwo za pojedynczy, zgłoszony i rozwiązany problem. W tym przypadku nie monitorujemy Państwa inrastruktury oraz nie jesteśmy w stanie przeciwdziałać występowaniu awarii, rozwiązujemy jedynie zgłoszone przez Państwa usterki.